Post by unapmanager on Feb 18, 2022 12:45:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Marmor Misjon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Marmor Misjon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øke ressursen ▞▞▞
▞▞▞ Marmor Misjon 2022 version ▞▞▞
Kjedelig spill, for mye sakte og grafikken er ikke bra
Jeg liker dette spillet, selv om det kan være tøft hvis jeg når et høyere nivå, men jeg vil prøve mitt beste for å fullføre dette spillet
bra spill, men dette gjør skjermen min alltid i standby
For mange annonser
Etter noen dager med spilling åpnet jeg appen og mt levek ble satt til nivå 1. Dette skjedde tre ganger i løpet av noen uker, så jeg slettet appen.
Merge Plants – Halaman at Zombies Arcade rbts
המשימה של השיש פאזל ipzm
Jeg likte dette spillet til et visst punkt. Nivå 332 for å være nøyaktig. Tidligere nivåer - om enn med forskjellige vanskelighetsgrader - er alle mulige å slå. Ikke denne. Jeg antar at spillskaperen vil at spillere skal begynne å kjøpe seg inn i mengden av annonser på nivå 332. Spill skal være morsomme og ganske enkle, ikke angstmatere. Og ADS. Åh.my.hatt. Jeg kan rett og slett ikke håndtere. Jeg oppfordrer deg til å se på disse forferdelige nivåene på nytt og gjøre dem til å slå. Inntil da må jeg si opp. Fiks 332!
Veldig bra raskt spill takk, returnerende spiller og ny telefon som var på en annen telefon jeg hadde.
Jeg var på nivå 250 noe og plutselig gikk all fremgangen min tapt. Det står å starte fra nivå 1 igjen. Alternativet for flere spillere vil heller ikke koble til.
Når du har kommet deg gjennom høyere nivåer er tillegg irriterende, helt i begynnelsen får du ett, men så er det et tillegg per nivå! Hvis du klikker tilbake eller den røde "X" får du et tillegg, kjedelig!
fryktelig. du kommer til nivåer som du bokstavelig talt ikke klarer å fullføre uten å kjøpe edelstener for å fortsette å prøve. avinstallerer.
avslappende og morsomt, prøv det.
morsom, rask, avhengighetsskapende! flott tidsmorder!
Vennligst løs problemet at hvis du klikker på legg til for å få 30x-mynter, får vi ikke tillegg ellers, er tilleggene i spillet irriterende og hjelpsomme på en måte som hvis vi igjen begynner å få 30x-tillegget for å få gratis diamanter. Takk skal du ha.
Som en annen spiller har jeg spilt dette spillet til et veldig høyt nivå, så er jeg plutselig tilbake på nivå 1. Avinstallert.
Fint spill, jeg er på nivå 1012, og nå er dette et fantastisk spill
Jeg var på et veldig høyt nivå og plutselig er det tilbake på nivå 1. Jeg likte dette spillet frem til nå. Jeg forstår ikke hva som skjedde.
det var morsomt, men hvis dette spillet er mer farge og bakgrunn, må det være veldig søtt i øyet
Jeg begynte å spille dette spillet for omtrent en måned eller 2 siden, og jeg opp til 230 til 250 er det en bombe. det virker ikke ..eksploderer ikke og du har ikke fikset det på flere dager nå. Jeg kan ikke spille det fordi det ikke er morsomt å spille hvis bomben ikke virker..det er for vanskelig på dette nivået..det skjedde før tok lang tid å fikse
Veldig forvirret over hva målet er
ikke et dårlig spill. lett å spille
Når du fortsatt sjekker det ut, er det mye forvirring om hva du faktisk spiller.
Har ikke likt denne typen spill siden Zumba var på Facebook.
Ganske bra. Enkelt og interessant
Spillet endrer stadig neste farge marmor når neste opp er det du trenger for ikke å tape. Riggede spill er det verste og et tillegg etter hvert nivå? Søppeldesign.
Jeg er på nivå 343. Virker som om du ikke ønsker å gi meg NOEN "belønning" uansett hvor mange annonser jeg ser på. Det er her vi skilles. Få dette gjennom hodet ditt; Jeg kommer ikke til å bruke penger på deg. For det andre fikk du en slags nerve etter å be om den utrolige mengden penger du ber om. Avinstallerer OG avviser ALLE mobirix-spill.
Nei annonser, men spillet er bra, det er til kjedelig, vel, jeg har en rehtg-ball, men jeg prøver den nå borte, den tok meg til prees 12 ganger. Jeg er et barn, jeg er på lola-appen min, ganske bra, daownlod det hvis du vil ha det pen Gud
helt ok. men endeløse spørsmål "er du sikker"? når du vil avslutte spillet
Dette spillet var underholdende helt til hver annonse handlet om en utro ektemann. Et familievennlig spill ble upassende for barna mine. så synd.
Ville vært et flott lite spill hvis nivå 332 ikke var satt opp til å være umulig. Ble så frustrert at jeg avinstallerer den. Ikke sikker på om annonsørene dine vil være fornøyd med de dårlige anmeldelsene.
ماموریت سنگ مرمر معمایی zhb
det er et veldig bra spill det hjelper meg å fokusere og jeg har problemer med å fokusere på grunn av alle de andre spillene jeg spiller
veldig interessant spill, det er mitt vakre og fantastiske spill, jeg spiller det hver gang når jeg er ledig, elsker jeg det som en bestevenn
Greit. Jeg vurderte spillet til 1 før fordi veldig spennende annonser som praktisk talt ødelegger spillet. Annonser oppfører seg bedre nå, selv om de til tider forårsaker manglende respons. Nivåene ser også ut til å holde seg på utfordrende i stedet for impossibke. Jeg skulle ønske det er en endeløs modus der vi bare ønsker å spille på ønsket vanskelighetsgrad og ikke bry oss med noe annet. Noen ganger vil vi bare gjøre ting for sakens skyld. Ingen mål, ingen agenda. Bare gjør det for sin egen skyld.
Jeg har når du må bytte telefon må du laste opp spillet på nytt, men det starter deg helt tilbake til nivå 1 ugh.
Super enkelt og veldig morsomt
Marble Mission Puzzle paxj
Jeg hater dette spillet......dette spillet er ikke best
Ganske hyggelig. Farger kommer raskt og gjør det mulig å klare hvert nivå.
Alt for mange annonser
morsomt bortsett fra når spillet ikke lar meg begynne å skyte før kulene er over halvveis. På tide med et nytt spill.
ja. dette spillet er så fint for fritid. Kan gjøre sinnet og øynene våkne. hvis jeg ikke kan sove, brukte jeg dette spillet som et soveverktøy
For grunnleggende Lyden i den er dum av Kopier i det minste Zuma godt nok slik at vi ikke går glipp av Zuma
Det er ok.. Hjelper når du er stresset.. Kult spill faktisk