Post by starindosobi on Mar 9, 2022 11:25:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Annelids: Online battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Annelids: Online battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel bronnen ▞▞▞
▞▞▞ Annelids: Online battle 2022 version ▞▞▞
Dit spel is leuk 8buqvzzuqxba om te weten dat je weer in contact moet komen, maar het wil ons 8
Ik geef een ster omdat we deze game nodig hebben om de gun boo te kopen, deze game niet installeren
Ik hou van het spel, maar je moet meer geweren en meer dreunen
Download het is geweldig wel jammer dat je moet betalen voor multiplayer
Dit spel is erg fantastisch
Dit is een heel leuk spel, speciaal met alle wapens die je moet kopen, was het waard, de kernwapen is erg goed, maar ik vind de nyan-taco leuker, ik hoop dat je het leuk vond om dit spel te spelen, want dit is een meesterwerk, maar ik wou dat je het kunt chat omdat ik en mijn vriend besloten om met een team de vlag te veroveren we hadden problemen met het bespreken van plannen, dus hij kwam gewoon bij mij thuis dus... voeg alsjeblieft chat toe in het spel en meer wapens dat is alles thx.
VIP Belote et Coinche En Ligne Cartas vvb
Persoonlijk vind ik het spel nog steeds leuk, maar ik wil gewoon geld, dus 3 voor nu.Goed maar te veel werk
Klein soort vrij vuur Ik vind dit spel erg leuk.
Bug bij inferno bug laat je je karakter niet zien
Deze game is erg super of erg slecht beter
Ik heb het leuk gehad
avondmaal lek dus downloden
Hield van het spel.
Download het spel niet op je telefoon
Deze game is erg slecht, maar is time bass
maar we hebben nieuwe wapens nodig
Super leuk spel
Geen erg slecht spel omdat de worm geen geweren in hun handen kan krijgen, waardoor het een echt mensenspel wordt
Veel spelers hacken en doen dan mee met vooraf uitgeruste geheime wapens
Haha noob spel maar 2d spel lol noobra sala bewerk wat meer pistool dan zal ik meer spelen ik speel dit spel 4 maanden in mijn kleine telefoon ga zo door en abonneer me Digvijay PRAKASH
Mijn favoriete spel! Maar om de een of andere reden was mijn account verloren. Als ik inlog, staat er nul munten. Ik had ALLE kaarten.
Annelids: Online battle Märulimängud vjgn
Deze game 2013 in 2019 maar geen updates, alsjeblieft updates en geen achterblijvende en geen moordende teamgenoten voor de volgende updates nieuwe kaarten en nieuwe wapens en ontwerp en dat is alles wat ik zeg
Ik hou van je spel, ik ben hier om te beoordelen, ik ben hier om wat meer wapens en een kaart toe te voegen, heb een geheim op de kaart en voeg 9 wapens toe, zoals een Brickball-bouncingsaw RPG grunade luechur en denk aan je eigen en de kaarten hebben een geheime deur hebben een vliegtuigwapendoos tankauto's met mini-kanonpad nu voegt de modus een tag-modus toe en dat alles wat ik tot ziens zal denken
Ik hou heel veel van dit spel. Deze game is super se bhi acha yala game hai. Ik vind dit spel heel erg leuk.
Zeer slechte game, wordt niet meer weergegeven zoals deze game
Beste spel ooit
Oh mijn God... Je hebt een geweldige game gemaakt, maar je hebt er slechte besturing in gedaan.... Waarom zou je dat doen... Besturing is ook belangrijk bij gamen, snap je?! Ik wacht nog een paar weken op betere besturing en dan ben ik weg... Sorry... Oh en leuk spel BTW 👌 Wormen maken er geen kans op😉
Het is leuk
Annelids: Online battle অ্যাকশন bok
Deze game moet worden verbeterd nieuwe wapens nieuwe mods 😇😇 verbeter de slang Ik zou een goed spel moeten zeggen en dit spel verbeteren na het verbeteren van de beoordeling 5srars
Haha dit spel is zo leuk ik raad iedereen aan om het te proberen maar maak het doel een beetje beter maar al met al is het super leuk
Zeer verslavend, maak meer missies, zoals een deel 3 maken.
Ksknsbsj en zaalvoetbalspel is op het krijgen van een nieuwe om het bij mij te krijgen om de noedelsoep een beetje laat te krijgen, maar ik zal bovendien terug in de stad zijn. Ik zal het morgenochtend voor elkaar kunnen krijgen als mijn telefoon is vandaag niet bereikbaar op het werk dus je zit in de pan-kaart en we zullen weer normaal worden in je leven je zult terug moeten gaan met mij op mijn telefoon dus het is ook voor jou uit als mijn telefoon en het was zo goed met jou en de rest om een nieuwe te halen en het zijn geen paar uurtjes meer slaap
Dit spel is gemiddeld tijdverlies. Het is niet leuk.
Leuk maar besturing is slecht
Annelids: Online battle פעולה nbhf
Het heeft zeer bugs, blijf alsjeblieft ingesteld Dit
Deze game wordt niet geïnstalleerd en ik vind deze game niet leuk, ik geef 1 ster
Niet slecht
Mijn eerste reactie in play stor in mijn hele leven
Goed spel, maar moet de besturing repareren en ik hou niet van niet erg gevoelig, dus repareer de zeer langzame beweging van avatar en bedieningselementen en voeg een chatbox toe en werk samen meer verbetering nodig pls
Perfect spel. Niet slecht
Ik maak maar een grapje, ik kijk op het moment, maar ik denk dat ik op het moment kijk, maar ik denk dat het een paar dagen later niet het geval was in het VK en de andere kant van een probleem met de nieuwe, en het omliggende platteland van het jaar, 21 tot 50e verjaardag van een nieuwe baan en ik stuur je snel tot ziens4rm de 2
Annelids: Online battle アクション sntf
Waarom moet ik mijn wachtwoord en e-mailadres gebruiken? Whyyyyyyyyyy Ik wil gewoon spelen zonder wachtwoord
Het is goed en leuk. Alleen moeten er wat dingen bij worden gewerkt. Waardoor problemen als "loop dan!" En "nee! Niet springen, omhoog richten!" worden opgelost. Men drukt op een knop en die doet iets anders, of helemaal niks. Dat xou ik graag verbeterd zien.
Ayush
geluksvogel
Geen probleem, ik vind dit spel leuk, bedankt
Ik hou van het spel, het is een cool spel. kunnen ze wat effecten aan het spel toevoegen, dan zou het voor veel spelers beter en goed zijn. en voeg een verhaalversie toe, het zou mooi zijn.👍😊